zaterdag 8 september 2012

Succesvol met sociale media wordt vervolgd.


Er is leven na het boek


Najaar 2011 zag mijn eerste boek het levenslicht. Succesvol met sociale media werd een praktisch doeboek voor zelfstandige ondernemers. Een werk dat veel tijd en energie vroeg maar resultaat mocht er best wezen.

Als auteur zit je bij de publicatie met die prangende vraag... gaan mensen dit boek nu echt kopen. En als ze het kopen, wat vinden ze ervan.

Om eerlijk te zijn, ik ben aangenaam verrast. Zowel de interesse voor het boek als de reacties van de lezers zijn bemoedigend. En dat geeft op en vraagt naar meer.

3de druk is straks een feit

Sociale media blijven in en evolueren heel snel. Vandaar dat we samen met uitgeverij DieKeure plan opvatten om een gewijzigde editie uit te brengen. Op basis van de feedback en mijn nieuwe inzichten grijpen we opnieuw de pen. Inspiratie is er. Alhoewel, het overlijden van een goede vriend deze week maakt focussen vaak lastig. Gedachten dwalen af en zijn dikwijls bij hem en zijn familie. Verdorie, mis hem nu al.

Sociale media & onderwijs komt eraan

En ja, er komt een tweede boek. Ditmaal een praktische gids voor leerkrachten, docenten en directies van onderwijsinstellingen. Al enkele goede gesprekken gehad, wordt een mooi topic. En vooral heel actueel thema nu het nieuwe schooljaar gestart is, met of zonder iPads.

Opnieuw met veel inspirerende voorbeelden en praktische tips. Medewerking met uitgeverij DieKeure zet ik met plezier verder. Voel mij daar als auteur echt wel thuis en krijg er ook appreciatie voor het werk. Steve, Marianne en collega's... dank voor de vlotte samenwerking.

Geen opmerkingen: